Re: Przyspieszenie internetu po zmianie DNS?

Autor: Adam Koltowski <alfak_at_usunto.interia.pl>
Data: Wed, 29 Aug 2012 18:29:48 +0200

Użytkownik "rageofhonor" <wein_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Jest coś takiego możliwe? Znajomy z Chin twierdzi że tak. Mówił że ma
> kiepskie łącze i dlatego potrzebuje adresu serwera DNS a raczej dwóch by
> przyspiesyć swoje połączenie. Mi się wydawało że nie można wyciągnąć
> więcej niż to co daje ISP. Oczywiście Proxy daje raczej minej.

jak dla mnie to bedzie to niezauwazalne w dzisiejszych czasach. Kiedys byly
nawet takie programiki, ktore pingowaly iles tam DNSow i podawaly te co
najszybciej odpowiadaja, ale to w czasach modemow 33,6 :) w dzisiajszych
czasach samo odpytanie DNSa to jakies tam milosekundy a strony nie sa raczej
budowane tak, ze zawieraja komponenty ze 100 serwerow wiec mysle, ze to nie
ma sensu (no moze w chinach bo tam duze przestrzenie ...... i gory ...... i
lasy)