Re: Niespodziewane żądanie ponownej aktywacji

Autor: kmark <markotar_at_o2.pl>
Data: Fri, 24 Aug 2012 14:56:34 +0200

Użytkownik "Anerys" <spam.nie.jest_at_spoko.pl> napisał w wiadomości
> Na wszelki wypadek zrobiłbym dokładny skan pod kątem malware, wirusów,

Przeskanowałem zalecanymi programami.
Zostało wykryte 18 baboli (10 wykrył Avast, 8 Malwarebytes).
To efekt udostępnienia kompa wnuczętom. Przyznali się, że znaleźli cracka do
gry Merida Waleczna, ale mimo instalki tego cracka, gra nadal woła o
włożenie oryginalnej płytki. Teraz niema już gry, ani cracka, oraz baboli,
które prawdopodobnie zostały wprowadzone wraz z uruchomieniem tego cracka, a
wnusie grają tyko w legalne gry i mają zabronione instalowania jakichkolwiek
wynalazków.

Z ciekawości napisałem również do MS. Nie wiem jak szybko odpowiedzą.
Napisz, czy jak dostanę odpowiedź, będziesz ją chciał przeczytać. To wstawię
ją tutaj.

Dziękuję za pomoc i pozdrawiam
marek

P.S.
Bardzo mi się spodobało określenie: "babol" :-)