Niespodziewane żądanie ponownej aktywacji

Autor: kmark <markotar_at_o2.pl>
Data: Thu, 23 Aug 2012 22:02:49 +0200

Witam,
W dniu dzisiejszym przy załączeniu komputera ukazał się na ekranie komunikat
mniej więcej tej treści:
Ponieważ w ostatnich trzech latach, na tym komputerze zostało dokonane wiele
zmian sprzętowych, MS zobowiązuje mnie do ponownej aktywacji systemu w
terminie do trzech dni.

Ja w moim komputerze, złożonym w 2007 r. dokonałem do dnia dzisiejszego
jedynie wymiany napędu DVD.
Oczywiście bez problemu aktywowałem system, ale to żądanie z rygorystycznym
terminem wydaje mi się niezasadne.
Mam rację ?
Pozdrawiam
kmark