Re: WIN2000 i Mozilla

Autor: Anerys <spam.nie.jest_at_spoko.pl>
Data: Thu, 23 Aug 2012 17:18:29 +0200

Użytkownik "RyAn" <rysiek_at_konto.pl> napisał w wiadomości

> Dorzucę jeszcze konieczność posiadania ZEZWOLENIA na korzystanie

I ZTCW, nie należało to do rzeczy najłatwiejszych, uzyskanie go...?

> z modemu. Gdzieś w szpargałach mam takowe :) (Lata 80-te)

O, wrzuć gdzieś po zamazaniu danych osobistych, byłby ciekawy eksponat do
oglądania :)
Ja aż muszę tez poszperać, czy coś z PRL-owskich absurdów i innych
kwiatuszków się ma...
Bo o "oczywistościach", jak pismo tytułowane "obywatel Jan Kowalski", a
gdzieś też mam takie, że na formularzu przekreślone jest "obywatel" a
napisane "pan" (choć ja bym wolał, żeby było tylko imię i nazwisko, bez
obywatela, czy pana)...
Ja z tamtych czasów kojarzę modemy, co nawet nie potrafiły wystawić
komputerowi flagi "jestem w użyciu" (nie pamiętam symboliki...) i niektóre
prorgamy dziczały, jakiś polski, co 1200 miał, ponoć tylko Telix go brał w
miarę bezboleśnie... (typowy przykład babola technicznego, ale homologację
dostał) Nie pamietam nazwy i modelu...