Re: WIN2000 i Mozilla

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Tue, 21 Aug 2012 13:15:53 +0200

Dnia Tue, 21 Aug 2012 12:48:53 +0200, maniek napisał(a):

> "Adam Koltowski" news:3cLWr.827540$PE.607195_at_fx04.am4

> Podpisuję się pod powyższym obiema rękami. I co z tego, że wychodzą coraz to
> nowsze windowsy skoro każdy kolejny to coraz bardziej opasła kobyła.
> 90% użytkowników windowsa potrzebuje wejść na stronę www, obejrzeć film,
> posłuchać mp3, wysłać maila, napisać coś w wordzie i wydrukować. Po co więc
> coraz bardziej te windowsy puchną skoro nadal do tego samego są
> wykorzystywane, coraz większe wymagania systemowe RAM, procesor.

Ale masz do tego jakieś wyniki badań, czy coś? :)

> [...]
> win7 żeby tak samo sprawnie działał. Nie da rady, zamuła na dzień dobry.
> I albo akumulator w plecaku do win7 żeby maszyna przenośna podziałała tyle
> samo co na win2k albo usiąść i płakać.
> Najgorsze, że nawet nowe wersje programów darmowe przestają działać już pod
> win2k, przykład: foobar, Exact Audio Copy, ffdshow.
> Generalnie do nikąd to idze co mnie bardzo martwi.
> Potem zrób sobie człowieku obraz partycji win2k będzie to u mnie koło góra
> 3-4GB ze wszystkimi używanymi programami.
> A teraz takie win7 spuchnięte przynajmniej 5x więcej a robi praktycznie to

Kto Ci każe Windows 7 instalować?

> Kto wykorzystuje jakieś tam nowe rzeczy spod win7? 5% jakiś tam
> zaawansowanych administratorów?

Na to też masz jakieś wyniki badań? :)

> Już widzę te 90% przeciętnych zjadaczy chleba dla których nowszy windows
> jest niezbędny - no chyba, że to gadżeciarze których kręci kolejna
> fontanna pożerająca kolejne 1GB i skaczący wąż biorący za podskok 3GB
> RAM-u i kolejne 200GB na dysku.

Kto im każe nową wersję instalować?

> Dla mnie to wygląda na jakąś tam światową zmowę na linii producenci
> sprzętu-producenci oprogramowania. Zamiast iść w kierunku nowszy soft
> coraz szybciej pracujący na tym samym sprzęcie i coraz mniejsze wymagania
> - to jest kunszt! A tu coraz bardziej ociężałe kobyły.

Pisałeś kiedyś jakiekolwiek oprogramowanie?

[ Nie należy siadać na honorze, bo jedynym efektem będą odciski na dupie.  ]
[                                                    (Tadeusz Kochanowicz) ]