Re: Czym odtwarzać pliki FLV?

Autor: Anerys <spam.nie.jest_at_spoko.pl>
Data: Sat, 18 Aug 2012 15:29:20 +0200

Użytkownik "Adamus" <adam_at_xxx.com> napisał w wiadomości
> Nie wiem czy ta najistotniejsza informacja nie uciekła.
> Odtwarzają się zarówno programem FLV Player jak i VLC
> pliki .flv ściągane z YouTube, gdy na liście do ściągnięcia
> programem DownloadHelper występują z liczbą [240] lub
> [360] lub [480]. Nie odtwarzają się te, które na tej liście
> występują bez którejś z tych liczb. Co więcej, te z liczbami
> dają pliki .flv wielkości 20 MB- 50 MB, natomiast te bez
> liczby dają pliki wielkości mniejszej niż 2 MB.
> Interesuje mnie program do odtwarzania tych małych.

To ja bym raczej spodziewał się, że to jakiś babol ściągarki, czasem
ściągarki oparte na Javie tak mają. Jeśli masz jakiś taki plik neutralny, a
nie zawiera on treści, które byś chciał ukryć, to podeślij mi go, zobaczę,
czy u mnie będzie podobnie, podeślij mi też link do tego pliku na YT,
spróbuję u siebie dwojako - przez wyciągnięcie z cache, oraz pobieraczką
(nie mylić z pobieraczkiem) do pliku, porównam, zobaczę, czy moja wtyczka
też pomaca tego babola.
Adres do podsyłki przez reply na posta, nie odspamiam. Max wielkość
wiadomości 100 MB.
Zorientujemy się wtedy, czy to jednak plik, czy co innego.