Re: Czym odtwarzać pliki FLV?

Autor: Adamus <adam_at_xxx.com>
Data: Sat, 18 Aug 2012 14:07:05 +0200

> Wszelkie multimedia załatwiam paczką K-lite Mega Pack
> najnowsza wersja, i zawartym w paczce programem Media
> Player Classic, chodzą dwie wersje - zwykła i Home Cinema,
> w codziennym używaniu nie widzę istotnych róznic.
Nie pomogło ani zainstalowanie wersji 860_full (plik instalacyjny
wielkości 16 951 KB), ani wersji 710_mega (plik instalacyjny
wielkości 19 705 KB).
Nie ma wyboru, ani nawet wzmianki o 2 wersjach (zwykła i Home)
- w obu (full i mega) przypadkach instaluje się Media Player Classic.
Przy próbie otwierania plików .flv pokazuje się napis Opening,
który chwilę trwa, a potem Paused i nic się nie dzieje. Program nie
reaguje na naciskanie trójkąta, który powinien rozpocząć odtwarzanie.

> Oczywiście, jeśli zechcesz użyć systemowego Windows Media Playera, to
> spoko, on z zainstalowanych kodeków skorzysta, trzeba jedynie pozmieniać
> przypisania. Jedyne, co być może (niekoniecznie) będziesz musiał zrobić po
> instalacji paczki, to przełączyć jeden filtr MPEG2, co jest proste. Bez
> tego odtwarzane DVD może dać kompletnie skaszaniony obraz, dźwięk będzie.
> FLV śmiga na tym, aż miło.
Co trzeba konkretnie z robić?

> Brak nazwy przed kropką (czy dobrze zrozumiałem, że o coś takiego chodzi?)
> nie powinien stanowić przeszkody,
Nie. Używam zapisu .flv lub .mp4 dka zaznaczenia z jakim rozszerzeniem
są pliki z filmami. O braku nazwy nie było mowy.
O ukrytych plikach także nie było mowy.

> Jeśli mimo tego jest problem z odtworzeniem, może to również być
> spowodowane uszkodzeniem reści pliku. A wtedy mało co poradzisz.
Pliki były ściągane z różnych stron, w różnym czasie, więc mało
parwdopodobne żeby wszystkie były uszkodzone.

Jedyne logiczne wytłumaczenie na obecną chwilę jest takie,
że pliki na YouTube ściągane jako FLV bez ([240] itp)
są bardzo kiepskiej rozdzielczości, o czym świadczyłaby
ich wielkość i dlatego te programy ich nie odtwarzają.

Pozdrawiam
Adamus