Re: Kopia zapasowa systemu windows server

Autor: DooMiniK <bachus_at_bachus>
Data: Thu, 16 Aug 2012 19:51:34 +0100

On 16/08/2012 11:47, ImiÄ™ i nazwisko wrote:
> witam,
> chcialbym uruchomic sobie kopie zapasowa systemu windows server, problem
> polega na tym, ze:
> 1. konfigurator pozwala okreslic sciezke sieciowa w postaci // zamiast
> np serwera FTP.
> 2. pozwala robic kopie zapasowa raz dziennie albo wiecej niz raz
> dziennie, a ja bym chcial robic raz na 7 dni.
>
> da sie to jakos obejsc?

1. Wypada podać jaki system operacyjny (dokładnie)
2. czym chcesz robić tę kopię (domyślam się, że ntbackup?)
3. ile masz danych na tym serwerze (ile zajmujÄ… miejsca partycje i czy
    wszystko chces wypychać
4. jaką masz 'prędkość' internetu.

Co do samego procesu backupu: działa też z linii komend, więc możesz
robić kiedy chcesz (można ustawić zadanie, żeby co tydzień wykonywał
siÄ™ skrypt).

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(at)post(dot)peel