Re: Win7 64bit- Adobe Reader X osadzone w firefox 13

Autor: Przemysaw Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Thu, 16 Aug 2012 17:04:53 +0200

Dnia Thu, 16 Aug 2012 16:35:56 +0200, Anerys napisał(a):

> Mnie to nie czyni kłopotów, ani otworzenie w zakładce (używam Opery), ani
> późniejsze otworzenie w samym programie. A przez to, że nie muszę się do
> programu, który być może schowa sie w tle, przedzierać się, szybciej daję
> np. wydruk PDF-a. Problem z zapisem pliku żaden. Jedynie ikonka FB mnie
> drażni. Tylko ona na razie.

Nie no - nie złość się. :) Jednym z często wykorzystywanych przeze mnie
narzędzi, jest Acrobat (uwaga - nie mylić z Readerem). To po pierwsze.

Po drugie - w 99,5% przypadków interesujące mnie pliki i tak potrzebne mi
się później na dysku, więc wolę najpierw ściągnąć do właściwego miejsca, a
potem robić z nimi to, co powinienem.

Po trzecie - często owego pobranego FTPa przeglądam na drugim monitorze tak,
by nie zasłaniał mi tego, nad czym pracuje. Przeglądarki rzucać z
wyświetlacza na wyświetlacz, to mi się specjalnie nie chce. :)

[ Nie należy siadać na honorze, bo jedynym efektem będą odciski na dupie.  ]
[                                                    (Tadeusz Kochanowicz) ]