Re: Win7 64bit- Adobe Reader X osadzone w firefox 13

Autor: Marcin Gala <m.gala.maupa_at_.interia.pyly>
Data: Thu, 16 Aug 2012 09:59:06 +0200

On 2012-08-15 00:26, 艁ukkasz wrote:
> Mam powa偶ne problemy z zapisywaniem pdf-贸w, kt贸re mi si臋 otwar艂y
> wewn膮trz przegl膮darki.
> 1) P贸艂 biedy jak po najechaniu mysz膮 na dole mi si臋 pojawia pasek, gdzie
> po kilku energicznych klikni臋ciach na ikonie dyskietki na og贸艂 jako艣
> daje si臋 to zapisa膰.
> BTW Mo偶e rozwi膮zaniem jest jaki艣 starszy reader, bez takich udziwnie艅 ??
> 2) Mam link do jakiego艣 dokumentu urz臋dowego, kt贸rego si臋 nie da zapisa膰
> "prawy myszy, zapisz jako", bo zapisuje si臋 jako url. Po otwarciu w
> przegl膮darce na g贸rze jest pasek narz臋dzi-ikon, ale klikanie na 偶adn膮 z
> [...]

Ja u偶ywam rozszerzenia do mozilki o nazwie PDF Download. Pyta na
"dziendobry" czy pdfa ma otworzy膰 czy zapisa膰 i na razie nie zdarzy艂 si臋
taki na kt贸rym bym utkn膮艂. Poza tym nie u偶ywam praktycznie otwierania
pdf wewn膮trz firefoxa, wol臋 zewn臋trzny program (w moim przypadku
polubi艂em si臋 z PDFXChange Viewer)

--
Ahmed
- alez wodzu, co wodz???