Win7 64bit- Adobe Reader X osadzone w firefox 13

Autor: 艁ukkasz <fdvdikn_at_wx.pl>
Data: Wed, 15 Aug 2012 00:26:43 +0200

Mam powa偶ne problemy z zapisywaniem pdf-贸w, kt贸re mi si臋 otwar艂y
wewn膮trz przegl膮darki.
1) P贸艂 biedy jak po najechaniu mysz膮 na dole mi si臋 pojawia pasek, gdzie
po kilku energicznych klikni臋ciach na ikonie dyskietki na og贸艂 jako艣
daje si臋 to zapisa膰.
BTW Mo偶e rozwi膮zaniem jest jaki艣 starszy reader, bez takich udziwnie艅 ??
2) Mam link do jakiego艣 dokumentu urz臋dowego, kt贸rego si臋 nie da zapisa膰
"prawy myszy, zapisz jako", bo zapisuje si臋 jako url. Po otwarciu w
przegl膮darce na g贸rze jest pasek narz臋dzi-ikon, ale klikanie na 偶adn膮 z
ikon, w tym zapisu, nic nie daje.

Nie wiem co z tym, bo zapisanie pdf-a to podstawowa czynno艣膰, jak
pisanie w wordzie i trzeba to umie膰..
Mo偶e kto艣 pomo偶e tu pewnie nie jestem pierwszy kt贸remu dzia艂aj膮 na nerwy
takie na si艂臋 unowocze艣niane programy..