Re: Aktualizacja krytyczna: Usługi pulpitu zdalnego firmy Microsoft (Printer) 06/21/2006 6.1.7601.17514 - czarny pulpit i wskaźnik myszy.

Autor: Anerys <spam.nie.jest_at_spoko.pl>
Data: Wed, 15 Aug 2012 21:39:31 +0200

Użytkownik <katmpbsoft_at_gmail.com> napisał w wiadomości
Jak usunąć trwale tę aktualizację gdy jest już zainstalowana, albo gdy
skorzystam z punktu przywracania przed jej instalacją, aby się nigdy nie
instalowała?

** W XP (Ale może w W7 jest coś analogicznego?) gdy mi się poprawka pokaże
na liście, rozwijam jej opis, zaznaczam ptaszka przy "ukryj aktualizację",
mam spokój. Można pobierać aktualizacje przy wyłączonym automacie. Ja
wyłączam automat po instalacji, żeby mi nie zgrzytało w trakcie kładzenia
poprawek - gdy mam włączone automatyczne, to bywa, że instalacja "na dwa
baty" skończy się niepowodzeniem i trzeba ponawiać, po instalacji wszystkich
włączam aktualizacje automatyczne. Za dawnych czasów tylko raz musiałem
skorzystać po poprawkach z punktu przywracania, jak po instalacji SP3 wcięło
mi połączenie z netem, a deinstalacja SP3 nie pomogła. Ponowna instalacja
SP3 udała się.

** Kładłem kilka razy W7 na próbę, ale nie zdarzyo mi się, żeby przy
aktualizacjach skutkiem była niemożność odpalenia systemu, za mało jednak
mam praktyki z W7, by rozwinąć temat.