Re: Aktualizacja krytyczna: Usługi pulpitu zdalnego firmy Microsoft (Printer) 06/21/2006 6.1.7601.17514 - czarny pulpit i wskaźnik myszy.

Autor: Piotr B. (pb2004) <p_borkowski_at_nospamgazeta.pl>
Data: Fri, 17 Aug 2012 21:12:14 +0200

Użytkownik katmpbsoft_at_gmail.com napisał:
> W moim systemie operacyjnym Windows 7 x 64 bit, po zainstalowaniu aktualizacji krytycznej:
> Usługi pulpitu zdalnego firmy Microsoft (Printer) 06/21/2006 6.1.7601.17514
>
> Nie mogę uruchomić systemu Windows 7.
>
> A dokładnie po jego uruchomieniu i zalogowaniu mam czarny pulpit z kursorem myszy.
>
> Gdy skorzystam z punktu przywracania przed tÄ… aktualizacjÄ… wszystko jest ok.
>
> Jak usunąć trwale tę aktualizację gdy jest już zainstalowana, albo gdy skorzystam z punktu przywracania przed jej instalacją, aby się nigdy nie instalowała?
>

> Uwagi:
> [...]

Jaki numer KB ma ta aktualizacja? Sam tytuł nic nie powie zwłaszcza że
jest jakiś dziwny i budzi wątpliwości czy to jest na pewno aktualizacja
od Microsoftu. Na pewno w 2006 roku Microsoft nie wydawał poprawek dla
Windows 7 z oczywistych przyczyn. Jeśli nie pomyliłeś tytułu to wygląda
to podejrzanie i wątpliwe jest że pierwsza twoja uwaga jest prawdą.

--
Piotr Borkowski