Re: Problem z USB ASUS P5K Pro

Autor: OMSON <omson_at_interia.pl>
Data: Wed, 08 Aug 2012 11:47:58 +0200

Saiko Kila pisze:
> Proces OMSON <omson_at_interia.pl> zwrócił błąd:
>
> Napisz, czy to naprawiło sytuację. Kiedy mnie P5K Pro padał krótko po

Nie, no generalnie napisałem, że problem był typowo software'owy, -
ponieważ na zbootowanym XP live wszystko śmigało. Po przywróceniu
starego backupu, tez jest na tip top (tylko kupa rzeczy nieaktualnych i
trzeba reinstalować - tego chciałem unikąć, no ale nie ma tego złego...
teraz system jest odświeżony i bangla jeszcze szybciej) ;)

A swoją drogą - co to za babol, który tak mąci w systemie z USB (tego
już sie nie dowiem)? :/

Pzdr, OMSON