Re: Problem z USB ASUS P5K Pro

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_benatr.cy>
Data: Wed, 8 Aug 2012 11:11:03 +0200

Proces OMSON <omson_at_interia.pl> zwrócił błąd:
> No dobra - nie było tematu. Przywracam stary backup.

Napisz, czy to naprawiło sytuację. Kiedy mnie P5K Pro padał krótko po
upływie gwarancji (3 lata) to objawiało się to problemami z mostkiem
południowym. Teraz mam "nowego" P5K Pro i dla pewności nie jest on na
gwarancji (bo jak nie ma gwarancji to też nie ma po co padać, zgodnie z
logiką :))

--
Saiko Kila
My dog's name is Muhammad.