Re: OE - "krzaczki" zamiast polskich znaków

Autor: kmark <markotar_at_o2.pl>
Data: Mon, 6 Aug 2012 13:18:56 +0200

Użytkownik "Grzegorz Niemirowski" <gnthexfiles_at_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:jvo6l5$79l$1_at_news.icpnet.pl...
> Ale skąd mamy wiedzieć? Albo zapodaj źródło maila albo daj linka do tego
> starego wątku. Przecież nie będziemy go teraz szukać... Poza tym skoro
> temat był już wałkowany i nic nowego się nie pojawiło, to czemu
> oczekujesz, że rozwiąże się teraz...

1-Nie podałem linka, ponieważ ponownie opisałem problem
a link jest taki:
https://groups.google.com/group/pl.comp.os.ms-windows.winnt/browse_thread/thread/1a49ac078c0956b5/f80fde346133da7a?hl=pl&lnk=gst&q=krzaczki#f80fde346133da7a

2-Myślałem, że z upływem czasu, oraz moim "wynalazkiem"
(widok>kodowanie>więcej>utf-8)problem dlaczego na stronie www jest OK, a w
OE nie, będzie łatwiejszy do rozgryzienia...

Ale skoro nie ma w tym temacie żadnych nowych rozwiązań, zamykam go i więcej
do niego nie będę powracał.
Pozdrawiam