Re: rozszerz wolumin na ssd

Autor: m7marek <m7marek_at_interia.pl>
Data: Mon, 30 Jul 2012 19:12:44 +0200

Użytkownik "doom3" <doom3mk_at_o2.pl> napisał w wiadomości

> Chcesz powiedziec, ze mozna zrobic JBOD z RamDisk'u i HDD, ale juz z
> RamDisk'u i SSD nie ?

Nie wiem czy zrozumiałes ale chodzi mi o JBOD softwarowy wbudowany w win7.
Po testach doszedłem do wniosku, że nie chodzi o typ dysku, czy kontrolera,
ale o to czy na danym dysku jest partycja ROZRUCHOWA, wtedy takiego dysku
nie pozwala dołaczyć.

Zreszta to rozwiązanie odpada, gdyz nie działa jak myślałem, że w miarę
zapełniania najpierw wykorzysta mi ramdisk, a później ten dołączony dysk,
niestety zapis jest raz tu raz tam, z tendencją do uzycia tego wiekszego, w
moim przypadku wolniejszego, a nie ramdysku, chyba po częsci przez NTFS.

Czy jest dostępne inne rozwiązanie, przydałby się taki "inteligetny" ramdisk
(sformatowany jako FAT32) który jako jego przestrzeń uzywałby RAMu + pliku
na dysku SDD?
A jakby do tego obsługiwał PAE (32bit przestrzeń miedzy 3GB a 4GB), oj chyba
za duzo wymagam...

--
m7marek