Re: rozszerz wolumin na ssd

Autor: doom3 <doom3mk_at_o2.pl>
Data: Sat, 28 Jul 2012 21:35:52 +0200

Użytkownik "m7marek" <m7marek_at_interia.pl> napisał w wiadomości
> windows7, ramdysk + ssd.
> TEMP mam na nieduzym 512MB RAMdysku (NTFS), więc czasem to mało, chciałem
> wykorzystać "rozszerz wolumin" tego ramdysku z nieprzydzielonym miejscem
> na SSD (nawet 50GB było wolne), ale się nie da, bo SSD nie jest widoczny
> na liscie obszarów do łączenia (a ze zwykłym HDD sie da).
> czy faktycznie jest takie ograniczenie jesli chodzi o dyski SSD, czy tylko
> u mnie problem?

Chcesz powiedziec, ze mozna zrobic JBOD z RamDisk'u i HDD, ale juz z
RamDisk'u i SSD nie ?

Wydaje mi sie, ze z jednym i drugim typem dysku, nie wykonasz JBOD'a z
RamDiskiem.

Ograniczenie moze wynikac z typu dysku lub kontrolera. System widzi, ze
chcesz zrobic JBOD'a na dyskach z 2 roznych kontrolerow, dlatego nie zezwala
na takie polaczenie.

--
doom3