Re: Długie wczytywanie pendrive

Autor: sTav <marmro9_at_beztego.o2.pl>
Data: Thu, 26 Jul 2012 16:23:23 +0200

Użytkownik "Remek" <remek_at_tlen.pl> napisał w wiadomości

> Jak nie chcesz miec kłopotów, to daj sobie spokój z tymi g....ymi
> narzędziami.
> Narobią Ci tylko szkód. Winien jest pendrive, a raczej jego
> "renomowany"
> producent.

A) g....ne narzedzia pochodzą:
1) Od profesionalnego producenta (The Home of USB Duplicator,
www.vconsole.com)
2) od Microsoftu
3) od Hewlett-Packarda

B) Zrób format _sprawdzonego_ pena pod win98 (bardzo popularny w Azji),
przeskanuj Smartdrivem, a następnie zapisz coś pod Vista/7 - możesz
uzyskać identyczny efekt jak opisywany. (Wątpię by mali kooperanci w
Azji używali do formatowania sprzetu z Vista/7/8.

BTW: To Ty wylazłeś mi z killfile? :-)

sTav