Re: A musi partycja na literce wisieć?

Autor: yamma <yamma_at_wp.pl>
Data: Wed, 25 Jul 2012 09:00:02 +0200

Użytkownik "Grzegorz Niemirowski" <gnthexfiles_at_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:jumhi4$72o$1_at_news.icpnet.pl...

> Zacznij się wypowiadać jak zrozumiesz ideę montowania do katalogu. To nie
> jest żadne rozszerzenie!

Ależ ja nie piszę, że jest. Ja piszę, że powinno być. Stawiam ci piwo, jeśli
podasz mi ilość wolnego miejca na tak podpiętym woluminie z poziomu
Eksploratora. Nie da się! Jedyne miejsce, to diskmgmt. Ja tylko sygnalizuję,
że, jeśli ktoś zdecyduje się na taki krok (zamontowania jako wolumin), to
może później zaliczyć klasycznego "zonka", bo jakiś program wywoła
GetDiskFreeSpaceEx i stwierdzi, że nie ma miejsca mimo, że miejsca jest w
chuj. Osobiście radzę jednak pozostać przy literkach.

> Dopiero teraz napisałeś, że chodzi o uszkodzoną.

Hm. I taka sytuacja usprawiedliwia zamrażanie całego Eksploratora?
yamma