Re: A musi partycja na literce wisieć?

Autor: yamma <yamma_at_wp.pl>
Data: Sat, 21 Jul 2012 10:55:17 +0200

Grzegorz Niemirowski wrote:

> Nie dla systemu, tylko dla tej badziewnej wyszukiwarki.

No to podepnij taki wolumin i sprawdź w eksploratorze ile jest wolnego
miejsca na dysku z takim podpiętym woluminem. Dokładnie tyle samo, co było
przedtem. A taki np. VLite, zanim rozpocznie pracę to sobie sprawdza ile ma
miejsca i mimo, że na tym podpiętym woluminie miejsca ma w chuj, to krzyczy,
że mu brak. Tak naprawdę Eksplorator Windowsa już kilka lat temu powinien
być napisany od nowa - cały czas ma te same problemy, co w czasach W95. Cały
czas głupieje jak musi odczytać coś z DVD.
yamma