folder temp

Autor: cac <cacup_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat, 21 Jul 2012 02:34:42 +0200

Witam

Win7 HE x64: Dysk podzielony na 2 partycje: C-system, D-pliki własne. Na
dysku D prawdopodobnie jakiś program lub sam system Win7 tworzy co jakiś
czas katalog "temp". Katalog jest zawsze pusty. Po jego skasowaniu (brak
uchwytu np. w Unlockerze, zresztą daje się on "zwyczajnie" skasować, nie
stanowi nigdy problemu wołając że jakiś proces go przytrzymuje) folder ten
ponownie się odtwarza.

Jak wytropić program/proces który zakłada ten folder - chodzi mi jakim
narzędziem mogę to sprawdzić.

Znam swoje oprogramowanie którego używam dosyć dobrze i nie przypominam
sobie abym miał w którymś z nich wstawioną ścieżkę "D:\temp" w jakichkolwiek
ustawieniach. Sprawdziłem najczęsciej uruchamiane i wykorzystywane przeze
mnie.

pzdr, sz.