Re: Windows 7 desktop.ini na pulpicie

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Tue, 17 Jul 2012 08:58:10 +0200

Dnia Mon, 16 Jul 2012 23:00:46 +0200, JoteR napisał(a):

> Dzięki za słowa otuchy, faktycznie się podniósł, ale może tylko dlatego, że
> nie opróżniłem kosza? Człapie za mną trauma z Macintosha, któremu nie mogłem
> zamordować niechcianego systemu - s...syn uparcie podnosił się z walizeczki
> systemowej umieszczonej w koszu. No nic, wyrzucę wieczorem śmieci, najwyżej
> rano będę udawał Ogromnie Zdumionego - to laptop żony jest ;->

Bo maczek po prostu lepiej wie od usera, czego ten ostatni potrzebuje. ;) Co
do Desktop.ini z pulpitu, to się nie przejmuj - można bez oporów wywalić.

> Ale tamte mnie nie dżaźnią. Natomiast te na pulpicie - bardzo, i mam
> podejrzenie, że kiedyś się znowu pojawią. Ale ja wtedy będę już
> doświadczonym użytkownikiem, a jak!

Pojawią się AFAIK chyba tylko wtedy, gdy użyjesz jakiegoś software do
ustawienia sobie danej ikony folderu.

[ Nie ma układów między lwami, a ludźmi,                                   ]
[ wilki i jagnięta nie żyją w zgodzie.                             (Homer) ]