Re: Windows 7 desktop.ini na pulpicie

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Mon, 16 Jul 2012 23:00:46 +0200

"Przemysław Ryk" napisał:

> Podniesie się bez problemu. W tym pliku masz tylko zapis, jakiej ikony
> ma używać dla obrazowania folderu pulpitu.

Dzięki za słowa otuchy, faktycznie się podniósł, ale może tylko dlatego, że
nie opróżniłem kosza? Człapie za mną trauma z Macintosha, któremu nie mogłem
zamordować niechcianego systemu - s...syn uparcie podnosił się z walizeczki
systemowej umieszczonej w koszu. No nic, wyrzucę wieczorem śmieci, najwyżej
rano będę udawał Ogromnie Zdumionego - to laptop żony jest ;->

> Desktop.ini masz zresztą w każdym folderze użytkownika
> takim, jak: Dokumenty, Obrazy itp.

Ale tamte mnie nie dżaźnią. Natomiast te na pulpicie - bardzo, i mam
podejrzenie, że kiedyś się znowu pojawią. Ale ja wtedy będę już
doświadczonym użytkownikiem, a jak!

JoteR