Re: Logowanie jako Administrator w Viście

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon, 16 Jul 2012 19:51:15 +0200
Message-ID: <1rp81kaa3laf7.dlg@kwinto.prv>
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"

Dnia Mon, 16 Jul 2012 18:03:53 +0200, K napisał(a):

>>> Podczas instalowania Visty Business zostało wpisane
>>> hasło przy polu Administrator. Ponadto zostało założone
>>> konto użytkownika, które nie ma uprawnień administratora.
>>>
>>> Zaistniała potrzeba zalogowania się jako Administrator
>>> i pojawił się problem.
>>> Po starcie Visty pojawia się okno z dwoma ikonami,
>>> jedna z napisem Admin i druga z nazwą użytkownika.
>>> Po wpisaniu hasła pod ikoną Admin pojawia się komunikat,
>>> że nazwa lub hasło są niepoprawne.
>>> Przy instalacji hasło zostało podane dla "Administrator",
>>> a nie "Admin", więc nic dziwnego, że teraz nie pasuje.
>>>
>>> Jak spowodować by pojawiło się okno z możliwością
>>> wpisania hasła dla Administratora?
>>
>> Problem w tym że się nie da. Wbudowane konto Administrator jest domyślnie
>> wyłączone i ma puste hasło. Instalator zaś zakłada konto użytkownika w
>> grupie Administratorzy. Jeśli instalacja była niestandardowa i konto
>> Administrator rzeczywiście jest włączone może będzie możliwe do wybrania w
>> trybie awaryjnym.
>
> W trybie awaryjnym jest tak samo.

ZTCP w trybie awaryjnym konto Administrator jest zawsze aktywne.
Domyślnie ma puste hasło.

A tak BTW to podaj wynik polecenia net user - mam pewne podejrzenie co
do tych kont Administrator i Admin...

-- 
M.   
/odpowiadając na priv zmień px na pl/
Received on Mon 16 Jul 2012 - 19:55:02 MET DST

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.2.0 : Mon 16 Jul 2012 - 20:42:01 MET DST