Użytkownik K napisał:
>>> Podczas instalowania Visty Business zostało wpisane
>>> hasło przy polu Administrator. Ponadto zostało założone
>>> konto użytkownika, które nie ma uprawnień administratora.
>>>
>>> Zaistniała potrzeba zalogowania się jako Administrator
>>> i pojawił się problem.
>>> Po starcie Visty pojawia siÄ™ okno z dwoma ikonami,
>>> jedna z napisem Admin i druga z nazwą użytkownika.
>>> Po wpisaniu hasła pod ikoną Admin pojawia się komunikat,
>>> że nazwa lub hasło są niepoprawne.
>>> Przy instalacji hasło zostało podane dla "Administrator",
>>> a nie "Admin", więc nic dziwnego, że teraz nie pasuje.
>>>
>>> Jak spowodować by pojawiło się okno z możliwością
>>> wpisania hasła dla Administratora?
>>
>> Problem w tym że się nie da. Wbudowane konto Administrator jest
>> domyślnie wyłączone i ma puste hasło. Instalator zaś zakłada konto
>> użytkownika w grupie Administratorzy. Jeśli instalacja była
>> niestandardowa i konto Administrator rzeczywiście jest włączone może
>> będzie możliwe do wybrania w trybie awaryjnym.
>
> W trybie awaryjnym jest tak samo.
>
> Na czym zatem w tym temacie polega różnica pomiędzy Windows XP Pro
> a VistÄ… Business?
Przecież napisałem powyżej o tej różnicy. Po prostu musisz za pomocą
narzędzia, które podał Anerys zresetować hasło użytkownikowi z grupy
Administrators. Prawdopodobnie będzie to użytkownik Admin. Sprawdzisz to
za pomocÄ… polecenia:
net user Admin
-- Piotr BorkowskiReceived on Mon 16 Jul 2012 - 19:05:09 MET DST
To archiwum zosta³o wygenerowane przez hypermail 2.2.0 : Mon 16 Jul 2012 - 19:42:00 MET DST