Re: Windows 7 desktop.ini na pulpicie

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Mon, 16 Jul 2012 18:43:53 +0200

"Przemysław Ryk" napisał:

> [...]

C:\Users\JoteR\Desktop>attrib +S desktop.ini
Resetowanie pliku ukrytego nie jest wykonywane -
C:\Users\JoteR\Desktop\desktop.
ini

Nosz kurważ, to go odukryj:

C:\Users\JoteR\Desktop>attrib -h desktop.ini
Resetowanie pliku systemowego nie jest wykonywane -
C:\Users\JoteR\Desktop\deskt
op.ini

Kółko graniaste...

> On na dzień dobry ma ustawiony ukryty, systemowy i archiwalny.

A owóż.

>„Znika” z widoku, gdy masz włączone opcje:
> - Ukryj chronione pliki systemu operacyjnego (zalecane)
> - Nie pokazuj ukrytych plików i folderów

> Tyle, że JoteR - za jakichś powodów - akurat tego rodzaju pliki
> chce widzieć.

No chcę. Bo mam już dość np. niepotrzebnego formatowania na nowo startowych
pendrajwów, na których "siódemka" starannie ukrywa io.sys, msdos.sys,
autoexec.bat etc., traktując pliki startowe DOS (sic!) jako Niesłychanie
Tajne Rzeczy Które Trzeba Chronić Przed Użyszkodnikiem. I chroni, psiakrew.

> Ale desktop.ini na Pulpicie - już nie. :D

A bo w XP -jak napisałem - przy tych samych ustawieniach - system mi nie
wyjeżdżał z tym śmietnikiem na biurko. Zatem można było to zrobić po ludzku.
W "siódemce" już nie?

JoteR