Re: Internet Explorer 8 i pliki .pdf

Autor: Anerys <spam.nie.jest_at_spoko.pl>
Data: Fri, 13 Jul 2012 15:33:11 +0200

Użytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto_at_o2.px> napisał w wiadomości
> W folderze ze starym spolszczonym Foxitem znajdziesz plik
> lang_pl_pl.xml. Można go wykorzystać w każdej nowszej wersji, będzie
> działać. Angielskie pozostaną tylko nowo dodane polecenia - ale te można
> już sobie spolszczyć na własną rękę, w notatniku.

Aha, no skoro tak, to nie ma co się bujać i bać dziur ze starszych wersji...
choć też nie odpalam byle czego, również jako PDF... Przez obrazek jpG
zdarzyło mi się złapać "syfa", przez PDF nigdy...
W najbliższym czasie pobawię się z którąś piątką, skoro spolszczenie to
użycie notatnika i popalcowanie trochę w klawisze, to może zrobię komunikaty
po swojemu :) Muszę spróbować jeszcze tego felernego PDF-a, czy nowsze się
na nim nie rozbrajają, jak czwórki. Tylko, że miałem go na padniętym dysku,
jeśli już... ale popoluję.