Re: który system wybrać: win7-32 czy 64

Autor: m4rkiz <m4rkiz_at_mail.od.wujka.na.g.com>
Data: Fri, 13 Jul 2012 13:17:40 +0100

"zlotowinfo" <usuntousun_at_go2.pl> wrote in message
> mam już płytkę ze zintegrowanym sp1 bo na to czekałem
> ale nadal się zastanawiam miedzy 32 a 64

zdecydowanie 64

> updaty już się nie mieszczą "geniusze" microsoft

posprzatales?

> system obrósł w piórka na partycji 21.4GB

ja wiem ze dyski sa drogie, ale bez przesady

> zajmuje 26.8GB (kompresja ntfs)

jestem niemal pewien ze kompresowanie partycji systemowej bardziej
rzutuje na wydajnosc niz WoW64, ale kompresowania nie uzywam a
spowolnienie 64 bitami ztcw jest oceniane jako praktycznie niemierzalne

> w tym program files 32+64 zajmuje 2,61GB

utrata dosytepu do 1GB ramu bedzie miala o wiele wieksze znaczenie
dla wydajnosci niz przejscie na 32 bity