Re: Internet Explorer 8 i pliki .pdf

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Mon, 9 Jul 2012 00:55:45 +0200

"goomish" napisał:

> Spójrz na to inaczej. Nawet jeżeli FoxIt nie rozwiąże problemu
> otwierania pdf-ów w przeglądarce,

A jakie było wistujące pytanie? ;->
Zresztą - Foxit Reader też sobie poradzi, chociaż autorzy starannie pominęli
IE w opisie pluginów do przeglądarek

> to jednak porównanie 17 MB FoxIt do kilkudziesięciu (stokilkadziesiąt po
> instalacji)
> w przypadku Acrobata

Ponad 36 MB w przypadku Foxit Reader. Nie mieszajmy myślowo dwóch różnych
systemów walutowych. ;->
Ja zresztą nie bronię AR, bo pamiętam jeszcze wersję 3 dla Windows czy
jeszcze wcześniejszą na Macintosha (tam rozmiar liczył się w kilobajtach) i
śmieszą mnie te wielomegabajtowe pakiety służące li tylko do odczytu niezbyt
wszak skomplikowanych dokumentów.
Ale co z tym 2-3-megabajtowym exekiem, bo nie dosłyszałem?

> znacznie zmienia znaczenie twojego zarzutu kobylastości :-)

Zarzut kobylastości padł z zupełnie innej strony i w stosunku do innego
programu. A w porównaniu do obiecywanych 2-3 MB oprogramowanie zajmujące 36
MB jest faktycznie kobyłą. Tak, teraz to jest zarzut. ;-)

> PS. Dziwny to zarzut, "brak spolszczenia".

To nie był zarzut, tylko podanie jednej z przyczyn, dla których nie będę go
używał w codziennej pracy.

JoteR