Re: Internet Explorer 8 i pliki .pdf

Autor: Anerys <spam.nie.jest_at_spoko.pl>
Data: Thu, 12 Jul 2012 04:23:41 +0200

Użytkownik "goomish" <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl> napisał w wiadomości
> PS. Dziwny to zarzut, "brak spolszczenia". Zwłaszcza, że większość
> dostępnych spolszczeń, zwłaszcza tych amatorskich, to jakaś masakra.
> Zdecydowanie zdrowiej używać wersji oryginalnej.

W nowszych Foxitach próba dodania spolszczenia kończy się komunikatem o
nieznalezieniu pliku.
Ja używam 3.0, ostatni build, doinstalowuję jpolski, program instaluje (jako
dodatek) także wtyczkę pozwalającą przeczytać PDFa w Operze i Fx, tylko, że
do tego konieczna jest obecność Fx, potem go można wyrzucić.
Używałem którejś czwórki, ale trafił mi się PDF, który chciał mi do drukarki
wysłać pakiet 80 kilka MB danych, na 64 posiadanych przez drukarkę... i jak
już się przemielił, to pozamieniane były części obrazu. A trójka (chyba
3.0.1817) wysyłała pakiet ok 30 MB i obrazek nie był uszkodzony, także
znacznie szybciej się to przeciskało. Na monit programu o dostępności
nowszych wersji reaguję ignorancją :) Trójkę sprawdziłem, nigdy mnie nie
zawiodła, więc używam.