Re: jak odznaczyć atrybut Tylko-do-odczytu w Windows7

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Fri, 6 Jul 2012 19:34:05 +0200

Dnia 06 Jul 2012 15:10:20 GMT, goomish napisał(a):

> Użyj Wiersza poleceń i attrib. Albo Total Commandera czy jakiegoś
> innego menadĹĽera plikĂłw nie korzystajÄ…cego z Eksploratora do
> wyświetlania i zarządzania plikami.

IMVHO należy wywalić dane użytkownika ze struktury plików aplikacji.

Przykładowo FileZilla Server swoje logi trzyma w "Katalog zainstalowanej
aplikacji\Logs". Zainstalujesz to w "Program Files", masz obostrzenia
odnośnie zapisu i problem. A wystarczyłoby, aby autorzy FileZilla Server
dokumentacjÄ™ Microsoftu poczytali.

(ciach…)

[ Świat jest zły i jeszcze mu się to ułatwia.                              ]
[                                                            (Franz Kafka) ]