KB2656351 instaluje się na okrągło

Autor: Netx <nospam_at_gazeta.pl>
Data: Mon, 25 Jun 2012 19:08:17 +0200

KB2656351 - Aktualizacja zabezpieczeń .NET Framework 4 instaluje się bez
zgłaszania błędów, widać ją w zainstalowanych aktualizacjach, mimo tego
chce się od nowa instalować w kółko.
Problem pojawił się po zainstalowaniu środowiska programowania C# i
chyba razem z nim .NET 4.0. Mam zainstalowane:
Microsoft .NET Framework 4 Multi-Targeting Pack 4.0.30319
Microsoft .NET Framework Extended 4.0.30319.
Problem jest znany na sieci i wypróbowałem szereg rozwiązań znalezionych
na sieci w tym naprawianie .NET, odinstalowanie .NET i zainstalowanie
ponownie, narzędzie do naprawy Windows Update.
Jeśli ktoś ma pomysł co jeszcze mogę zrobić to proszę o wyspecyfikowanie
co mam konkretnie zrobić
z tym że proszę raczej napisać tutaj co mam zrobić a nie odsyłać mnie do
stron w sieci bo w.w. czynności znalezione na sieci już próbowałem.
Windows 7 x64 Ultimate box.
Szczerze mówiąc już trochę zwątpiłem w możliwość naprawy i jestem bliski
ukrycia tej aktualizacji, ale trochÄ™ szkoda bo dotyczy ona rzekomo
zabezpieczeń. Jak ktoś ma jeszcze pomysł to proszę opisać co można zrobić.