Re: Chwilowe zawieszanie siÄ™ przy stracie

Autor: Anerys <spam.nie.jest_at_spoko.pl>
Data: Tue, 19 Jun 2012 17:02:55 +0200

Użytkownik "Kamikazee" <niema_at_niema.pl.invalid> napisał w wiadomości
Konfigurowanie pliku strony dla zrzutu awaryjnego nie powiodło się. Upewnij
się, że na partycji rozruchowej znajduje się plik strony i że jest
wystarczająco duży, aby zawierać całą pamięć fizyczną.
sprwadzałem z włączonym pliki wymiany jak i bez jest to samo.

=========

A leży on na partycji rozruchowej, czy gdzieś wywędrował?
Do pewnych spraw, kawałek, mniejszy (np.w XP OIDP 2MB), czy większy (Vista,
7, 8) swapa musi się znajdować na partycji rozruchowej. Nie mam pewności,
czy wmontowanie swapa leżącego "na boku" w filesystem startowy wystarczyło
by. IMHO fraczej nie...
Mnie dokładnie tak komputer meldował, gdy coś się działo, a na partycji
rozruchowej nie było przynajmniej 2 MB cząstki swapa, niezależnie, czy swap
był na sąsiedniej partycji, czy nie.