W dniu 18.06.12 22:35, Michal Kawecki pisze:
>
> http://support.microsoft.com/kb/947215/pl
>
Sęk w tym, że w rejestrze nie ma w ogóle nic na temat konta "BB".
Konto "BB" istnieje tylko przy starcie systemu i w okienku "Panel
sterowania"->"Konta użytkowników" ale nie ma go na dysku w katalogu
"Users" ani w rejestrze.
Gdy zmieniłem je z Użytkownika standardowego na konto Administratora to
pozwolił się uruchomić (wybrać ikonkę "BB"), nie wyświetlił komunikatu:
"Logowanie usługi Usługa profilów użytkowników nie powiodła się.
Nie można załadować profilu użytkownika"
ale nic nie można w nim zrobić, nie zapamiętuje żadnych ustawień
(np. nie można ustawić tapety, wygaszacza, nie pamięta ustawień
programów) i w dalszym ciągu istnieje tylko przy starcie systemu
i w okienku "Panel sterowania"->"Konta użytkowników" ale nie ma go na
dysku w katalogu "Users" ani w rejestrze.
-- Pozdrawiam: JUReceived on Tue 19 Jun 2012 - 14:50:03 MET DST
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.2.0 : Tue 19 Jun 2012 - 15:42:00 MET DST