Re: plik *.bat dla ping dwóch hostów

Autor: Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon, 4 Jun 2012 22:04:51 +0200

1634Racine <1634_at_Racine.pl> napisał(a):
> dalem; zasuwaja w tempie kosmicznym dwa pojawiajace sie i znikajace
> okna, i trzecie z makabrycznie szybkim przeplywem info o wykonywaniu
> tego i owego;

Czyli działa tak, jak chciałeś. Chodzi Ci o to, że to leci za szybko? Nic
nie mówiłeś o opóźnieniach :)

> zatrzymac sie tego prosto nie daje...

Ja nie miałem jakoś problemu. Wystarczy zamknąć okienko od a.bat.

> Nie powstaje log, bo pewnie brak tego skierowania strumienia do x.txt,
> za to powstaja puste katalogi "ip pierwsze" i "ip drugie".

To sobie dodaj, pisałem.
b.bat:
ping -n 1 %1 >> log.txt
mkdir %1

> [...]
> NIE odpowiada.
> a.bat:
> :start1
> start b.bat 212.2.96.51
> start b.bat 212.77.100.101
> :test1
> if exist 212.2.96.51 [NIC NIE ROB]
> [ZAPISZ wynik ping do loga x.txt, bedzie to: "uplynal czas..."]
> :test2
> if exist 212.77.100.101 [NIC NIE ROB]
> [ZAPISZ wynik ping do loga x.txt, bedzie to: "uplynal czas..."]
> :test3
> rmdir 212.77.100.101 <--- ufam,ze musi byc

Jak napisałem, to jest do synchronizacji. Tak sobie wymyśliłem z tymi
katalogami. Można by też użyć czegoś innego ale tak było najprościej. Jeśli
mamy wątki, to musimy je synchronizować. Te katalogi to takie flagi
zakończenia wątku.

> goto start1
> b.bat:
> ping -n 1 %1 <---- rozumiem, ze %1 to zmienna dla ip

Tak

> mkidir %1 <--- ufam,ze musi byc

Spoko, rozumiem to, co napisałeś w drugim poście. Tylko zrobienie tego w bat
jest trochę upierdliwe, dużo prościej byłoby w PowerShell.

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/