Re: plik *.bat dla ping dwóch hostów

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Mon, 4 Jun 2012 21:50:06 +0200

Grzegorz Niemirowski in news:jqijgn$1ou$1_at_news.icpnet.pl
> Trzeba dodać exit na końcu b.bat.

dalem; zasuwaja w tempie kosmicznym dwa pojawiajace sie i znikajace okna, i
trzecie z makabrycznie szybkim przeplywem info o wykonywaniu tego i owego;
zatrzymac sie tego prosto nie daje...
Nie powstaje log, bo pewnie brak tego skierowania strumienia do x.txt, za to
powstaja puste katalogi "ip pierwsze" i "ip drugie".
OK, to dajmy spokoj.

Grzesiek, moglbys rzucic okiem na to, co nizej, jak ja sobie to wyobrazam,
po polskiemu wpisalem najprosciej w Twe pliki a.bat i b.bat, moze da sie to
wg moich pisanin slowami skryptowymi jakos uładzić.

Jak ja to rozumiem: trzeba zapisac do loga wtedy i tylko wtedy, gdy host NIE
odpowiada.

a.bat:

:start1
start b.bat 212.2.96.51
start b.bat 212.77.100.101
:test1
if exist 212.2.96.51 [NIC NIE ROB]
[ZAPISZ wynik ping do loga x.txt, bedzie to: "uplynal czas..."]
:test2
if exist 212.77.100.101 [NIC NIE ROB]
[ZAPISZ wynik ping do loga x.txt, bedzie to: "uplynal czas..."]
:test3
rmdir 212.77.100.101 <--- ufam,ze musi byc
rmdir 212.2.96.51 <--- ufam,ze musi byc
goto start1

b.bat:
ping -n 1 %1 <---- rozumiem, ze %1 to zmienna dla ip