Re: Polskie litery w OE zniknely

Autor: Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu, 31 May 2012 23:35:00 +0200

Zetka <Zetka_at_nie-pisac..com> napisał(a):
> Było tak, że kliknięcie gdzieś na ekranie, poza okienkiem OE,
> powodowało zmianę z EN na PL, natomiast kliknięcie w okienku
> OE powodowało zmianę odwrotną.
> Jednak po przeczytaniu tej wiadomości zamknęłam OE gdy
> w tym czasie było EN i po ponownym uruchomieniu OE
> już ten problem się nie powtarza.

Bo Windows pamięta w jakim okienku jaki jest układ klawiatury. Do czasu
zamknięcia tego okienka oczywiście.

> Dziękuję. Nie wiem jednak jaka była przyczyna i czy gdy znów
> się pojawi, to podobny "trick" pomoże.

Przyczyna jest zawsze ta sama: nieumyślne wciśnięcie kombinacji
przełączającej układ.

Swoją drogą, to zgłaszano do MS, żeby wyrzucić układ maszynistki z domyślnej
konfiguracji. Niestety MS olał sprawę a ludziom ciągle się te układy
niechcący przestawiają. Może dopiero w Windows 10 to zrobią. Angielski też
by mogli wyrzucić, nie ma on żadnego sensu.

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/