Re: Polskie litery w OE zniknely

Autor: Zetka <Zetka_at_nie-pisac..com>
Data: Thu, 31 May 2012 23:29:23 +0200

> A jak zmienisz na PL programisty _po_ uruchomieniu OE, czy wtedy też znów
> się po jego ponownym uruchomieniu zmienia na EN?

Było tak, że kliknięcie gdzieś na ekranie, poza okienkiem OE,
powodowało zmianę z EN na PL, natomiast kliknięcie w okienku
OE powodowało zmianę odwrotną.
Jednak po przeczytaniu tej wiadomości zamknęłam OE gdy
w tym czasie było EN i po ponownym uruchomieniu OE
już ten problem się nie powtarza.
Dziękuję. Nie wiem jednak jaka była przyczyna i czy gdy znów
się pojawi, to podobny "trick" pomoże.

Pozdrawiam
Zetka