Re: BAT - kolejne wątpliwości

Autor: Budzik <budzik61_at_poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Data: Wed, 30 May 2012 21:59:05 +0000 (UTC)

Osobnik posiadający mail no_at_spam.org napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> To nie c/c++/itd :)

ano

> Przestan dramatyzowac i przekoloryzowywac.

alez nazwałem tylko po imieniu to, co pojawiło się aluzyjnie.

> 1. Piszac o dysgoogli mialem na mysli
> taka ogolna nieporadnosc-
> - bo swiat na googlach sie nie konczy.
> Pewnie uzywasz produktow microsoftu-
> - na ich stronach tez mozna znalezc fajne artykuly.
>
> 2. Masz te swoje nieszczesne google :P :
> bat file
> pierwszy link i masz tam skladnie + przyklady:
> http://en.wikipedia.org/wiki/Batch_file

ale o nawiasach słowa tu nie ma

Przeczytałem kilka stron na ten temat - stiwerdziłem, że mogę tak jeszcze
godzine czy dwie szukać a jak ktos bedzie wiedział - odpowie w 10 sekund -
czyż nie po to są grupy?

Dzięki za podpowiedz,

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")