Re: naprawa uszkodzonego windows 7 (sztuczki)

Autor: Adam Wróblewski <adam9870_at_gmail.com>
Data: Sat, 26 May 2012 14:00:44 -0700 (PDT)

On 26 Maj, 19:10, "sacd" <s..._at_sds.com> wrote:
> Witam.
> Znacie jakieś nieoficjalne sztuczki naprawy systemu Windows 7 oprócz tych
> znanych takich jak Napraw Komputer Opcja odzyskiwania sytemuhttp://technomat.pl/index.php/przywracanie-systemu-windows-7-uzyciem-...
> Niedawno udało mi się "z reanimować" system którego nie dało się w żaden
> sposób naprawić , podczas uruchamiania pojawiał się niebieski ekran z bledem
> "STOP: c000021a {Fatal System Error" prosta sztuczka na którą wpadłem
> przypadkowo polegała na tym ze z wiersza poleceń uruchomiłem notepad
> [...]

Uruchomienie komputera z płyty - określenie preferencji językowych -
opcja Napraw komputer - wybór systemu - opcja Wiersz polecenia a tam
użycie SFC /SCANNOW
http://www.sevenforums.com/tutorials/1538-sfc-scannow-command-system-file-checker.html

Metody naprawy Vista:
http://www.searchengines.pl/Metody-naprawy-Vista-t124843.html