naprawa uszkodzonego windows 7 (sztuczki)

Autor: sacd <sdsd_at_sds.com>
Data: Sat, 26 May 2012 19:10:58 +0200

Witam.
Znacie jakieś nieoficjalne sztuczki naprawy systemu Windows 7 oprócz tych
znanych takich jak Napraw Komputer Opcja odzyskiwania sytemu
http://technomat.pl/index.php/przywracanie-systemu-windows-7-uzyciem-nosnika-instalacyjnego/
Niedawno udało mi się "z reanimować" system którego nie dało się w żaden
sposób naprawić , podczas uruchamiania pojawiał się niebieski ekran z bledem
"STOP: c000021a {Fatal System Error" prosta sztuczka na którą wpadłem
przypadkowo polegała na tym ze z wiersza poleceń uruchomiłem notepad
następnie pokaz wszystkie pliki i przekopiowałem rejestr
C:\Windows\System32\config\RegBack (system, software , security, sam,
default ) do C:\Windows\System32\config. Po tej operacji system wstał bez
zająknięcia :). Znacie jeszcze jakieś sztuczki które umożliwiają naprawę
systemu ?