Re: bat

Autor: Budzik <budzik61_at_poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Data: Fri, 18 May 2012 03:59:30 +0000 (UTC)

Użytkownik Grzegorz Niemirowski gnthexfiles_at_poczta.onet.pl ...

> Niestety bat jest dosyć prymitywny i z tego co wiem, nie ma możliwości
> pobrania PIDa uruchamianego procesu. A taskkill owszem, zabije
> wszystkie procesy o tej nazwie, ale ma możliwość stosowania filtrów,
> także na tytuł okna.

dzięki
z power shellem sobie nie poradziłem (ten embedded jest złosliwy i nie
chciał go wpuścic) ale filtrowanie po nazwie działa całkiem fajnie.

Nie mogę w sumie doczytać, czy w filtrze można stosować znaki wieloznaczne
równiez z przodu.

Bo przykładowo dla procesu "ma zośka piłke"
ma zośka*
działa ale już
*zośka*
nie działa.