Re: plik *.reg przy starcie systemu

Autor: Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu, 17 May 2012 17:42:34 +0200

1634Racine <1634_at_Racine.pl> napisał(a):
> potestowalem rozne mozliwosci i wychodzi na to, że cudzyslow zbedny, za
> to plik *.reg _musi_ byc w tym samym katalogu, w ktorym jest regedit -
> c:\, gdy lezy w innym i podaje sie sciezke dostepu - u mnie nie dziala...

Masz regedit w katalogu głównym dysku?
Generalnie zasadą jest, nie tylko w Windows, że jeśli nie podasz ścieżki, to
pod uwagę jest brany katalog bieżący. Jak chcesz inny, musisz podać ścieżkę,
względną lub bezwzględną. Nie ma to związku z cudzysłowem, cudzysłów jest
potrzebny w przypadku, gdy w ścieżce są spacje, żeby była ona traktowana
jako jeden argument a nie kilka.

Swoją drogą, to podobnie jak w bashu (tylko innym znakiem), można eskejpować
spacje i zrezygnować z cudzysłowów:
C:\>cd program^ files

C:\Program Files>

--