Re: Jak się pozbyć tła ?

Autor: Zetka <Zetka_at_nie-pisac.pl>
Data: Wed, 16 May 2012 15:13:31 +0200

> Z której wersji Worda korzystasz? Skopiuj tekst ze strony, prawy klik w
> Wordzie i kliknij w 'paste options' (nie wiem jak to w PL wersji będzie).
> Masz tam opcję zachowania oryginalnego formatowania, usunięcia go
> całkowicie albo połączenia formatowania z już istniejącym w dokumencie.
> Zobacz czy to pomoże..

Niestety, z prawego klawisza myszy mam tylko "wklej",
bez możliwości wybierania opcji.
Mam MS Office 2007 dla użytkowników domowych.
W tej wersji Worda (w przeciwieństwie na przykład
do wersji 97/2003) nie potrafię inaczej wklejać tekst
niż właśnie przez prawy klawisz myszy i wybór wklej.

Pozdrawiam
Zetka