Re: Jak się pozbyć tła ?

Autor: kamil <kamil_at_spam.com>
Data: Wed, 16 May 2012 13:37:13 +0100

On 16/05/2012 13:26, Zetka wrote:

> U mnie wychodzi szaro-fioletowe. Okropne, nie mówiąc
> już o zużyciu atramentu.
> Co do drukowania linków, to chcę przynajmniej z wydruku
> wiedzieć, że tam jest. A to tracę. I nie tylko to. Odnośniki
> wyglądają jak podpunkty, itd.

Z której wersji Worda korzystasz? Skopiuj tekst ze strony, prawy klik w
Wordzie i kliknij w 'paste options' (nie wiem jak to w PL wersji
będzie). Masz tam opcję zachowania oryginalnego formatowania, usunięcia
go całkowicie albo połączenia formatowania z już istniejącym w
dokumencie. Zobacz czy to pomoże..

--
Pozdrawiam,
Kamil