aktualizacje nie są pobierane

Autor: kmark <markotar_at_o2.pl>
Data: Wed, 9 May 2012 14:15:49 +0200

Witam,
W dniu dzisiejszym, w zasobniku systemowym pojawiła się tarczka informująca
mnie o nowych aktualizacjach systemu.
Aktualizacje mam ustawione na:
"powiadom mnie, ale nie pobieraj ani nie instaluj ....."
Po kliknięciu na tarczkę, odptaszyłem jedną z proponowanych aktualizacji
dotyczącą MS Outlook, ponieważ nie korzystam z tego programu.
Zaznaczoną resztę zdecydowałem się zainstalować, więc kliknąłem na:
"pobierz".
Tarczka natychmiast zniknęła i nic nie zostało pobrane.
Próbowałem powtórzyć to kilka razy, wyłączając aktualizacje automatyczne w
panelu sterowania i potem ponownie je włączając.
Za każdym razem efekt ten sam.
Wiem, że aktualizacje te bez problemu mogę pobrać z witryny windows update,
ale chciałbym dalej korzystać z aktualizacji automatycznych, bo to jest
wygodniejsze.
Dodam, że do tej pory, od zainstalowanie systemu w 2007r taki problem
czasami się pojawiał, ale "sam się naprawiał". To znaczy, jeżeli tarczka
zniknęła, nie przejmowałem się tym, bo za kilka dni pojawiała się ponownie,
a klikając na "pobierz" wszystko przebiegało prawidłowo.
Mój system: win XP Pro-SP3