Re: Limit polaczen po http w Win 7 x64?

Autor: knd <kmszyca_at_gmail.com>
Data: Tue, 8 May 2012 07:47:19 -0700 (PDT)

Witam

U mnie sprawa wygl±da tak ¿e gdy na jednym z kompów w domu otwieram
np. 30 lub wiêcej zak³adek (czasami wystarczy strona z ogromn± ilo¶ci±
zdjêæ np. jaki¶ bloog) internet zdycha - co prawda pingi do www
chodz±, to na pozosta³ych sprzêtach w sieci nie ma mo¿liwo¶ci
wczytania jakiejkolwiek strony do momentu a¿ na 1szym kompie wszystko
siê wczyta lub zostanie zatrzymane wczytywanie, ewentualnie na innych
komputerach wystarczy odpaliæ VPN i wszystko dzia³a - ale co mo¿e byæ
tego powodem - ograniczenie ilo¶ci po³±czeñ u mojego dostawcy czy co¶
nie tak z jego DNS ? bo moje urz±dzenia siê wyrabiaj± skoro
zestawienie VPN uwalnia internet, prawda ? ca³y czas siê z nim o ten
tema przepycham - w innych sieciach z tymi samymi komputerami takich
problemów nie ma. W domu mam zestawion± radiolinie na 5ghz - czasy
odpowiedzi do serwera zawsze 1ms

Co zrobiæ z tym fantem ?