blade wydruki z XP na HP

Autor: <stefan.jazinski_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Tue, 8 May 2012 06:56:07 +0000 (UTC)

witam, mam w sieci komputery z win98SE i XP, i do tego drukarkę sieciową HP
LJ5. W win98SE wydruk strony np. mapy z maps.google na tejże drukarce jest
czytelny, poprawnie kontrastowy, na dodatek w sterowniku, przy wybraniu opcji
druku, można ustawić intensywność druku (jaśniej - ciemniej). W XP wydruk jest
blady, słabo kontrastowy, nie do rozróżnienia szczegóły (mapa a więc np.
ulice). Nigdzie nie mogę znaleźć opcji przyciemniania/rozjaśniania w taki
sposób, jak to było w sterowniku w win98SE.

Czy jest coś, czego nie zauważam? Jak można sterować w XP parametrami druku?

Dla ułatwienia podam, że mam tę sytuację identycznie na sterowniku do XP firmy
Microsoft (dostarczanym z systemem) jak i na sterowniku od HP.

Jak również, jeżeli wydrukuję w win98SE do pliku, i ten plik przeniosę do XP i
skopiuję na drukarkę HP (z opcją /b dla uściślenia) to wydruk jest poprawny,
tzn. taki, jak na kompie z win98SE. Gdzieś jest ewidentnie problem z
generowaniem "poprawnego" kodu PCL (5e).