Re: Priorytet GSM nad ethernetem - jak?

Autor: m4rkiz <m4rkiz_at_mail.od.wujka.na.g.com>
Data: Wed, 2 May 2012 20:03:54 +0100

"_THX." <j666_at_WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message
> Wyjście na świat mam przez CDMA (modem na usb), ale jednocześnie pracuję w
> sieci lokalnej ethernetowej (głównie drukarka, skaner, inne zasoby).
> I pomroczność jasna mnie dopadła (Win XP Pro sp 3):
> Jak i gdzie mam ustawić, żeby przy jakimkolwiek włożeniu wtyczki ethernetu do
> kompa nie rozłączało mi połączenia intrnetowego przez GSM?
> Innymi słowy komp traktuje ethernet priorytetowo nad modemem.
> A powinno być dokładnie na odwrót.
> Sprawę być może komplikuje nieco fakt, że w tej lokalnej sieci ethernetowej
> jest router (a nie zwykły switch), tyle że ten router obecnie nie ma wyjścia
> [...]

bede strzelal - usunac w routerze wpisana brame, ew. inne pozostalosci
po polaczeniu (jak system nie dostanie nowej to nie powinien mieszac z
ta ktora juz ma)

jezeli problem dostyczy tylko jednego kompa to mozna to ztcp ustawic
gdzies w zaawansowanych ustawieniach tcp/ip danego urzadzenia
metryka bramy czy jakos podobnie spolszczone

http://support.microsoft.com/kb/299540/pl